Service Level Agreement (SLA)

Support met vooraf gedefinieerde responstijden

Voor klanten die willen beschikken over gegarandeerde responsetijden hebben wij twee SLA contracten namelijk onze Basic SLA en Premium SLA.

Best Effort

Zonder contract

Op al onze diensten krijgt u op werkdagen support op basis van Best Effort. Dit leveren wij kosteloos op al onze diensten. Betreft het eventuele probleem niet onze dienst, dan maken wij vooraf bekend wat de kosten worden en wanneer wij kunnen aanvangen met uw storing of change (RFC). Het starttarief bedraagt altijd €17,50 en daarnaast de werkelijk gemaakte tijd per eenheid van 15 minuten.

Zowel bij storingen als bij changes (RFC) is onze responsetijd Best Effort.

Basic SLA

Het basis contract

Met een Basic SLA contract kunt u tijdens onze werkdagen van 8:30 tot 17:30 contact met ons opnemen voor het melden van storingen en het aanvragen van changes (RFC). Storingen kunt u melden bij onze helpdesk via ons telefoonnummer of via email.

Bij storingen is onze responsetijd maximaal twee uur. Bij changes (RFC) is onze responsetijd acht uur op basis van kantoortijden.

Premium SLA

Het meest uitgebreide contract

Met een Premium SLA contract kunt u 14 uur per dag, 7 werkdagen in de week, contact met ons opnemen voor het melden van storingen en het aanvragen van changes (RFC), ook tijdens vakanties en feestdagen. Met een Premium contract heeft u toegang tot een speciaal SLA telefoonnummer met pincode.

Bij storingen is onze responsetijd één uur. Bij changes (RFC) is onze responsetijd vier uur op basis van kantoortijden.

Adres

Leeghwaterstraat 3-01
2811DT Reeuwijk

Contact

085 9023690
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Support

085 9023699
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Social Media

Algemene Voorwaarden | Privacy statement | Alle genoemde prijzen zijn excl. BTW | All Rights Reserved